May 20, 2022

جانی ڈیپ کی سابقہ ​​گرل فرینڈ مونٹی کارلو میں فیشن شو میں شرکت کر رہی ہیں۔

Johnny Depp's ex-girlfriend attends a fashion show in Monte Carlo
جوہنی ڈپ کی سابق گرل فرینڈ مونٹی کارلو میں فیشن شو میں شرکت کر رہی ہے۔ اداکارہ وینیسا پیراڈس، جو کبھی جانی ڈیپ کے ساتھ رشتے میں تھیں، کو موناکو میں مونٹی کارلو میں چینل کروز کلیکشن کے شو میں دیکھا گیا۔

5 مئی کو، مونٹی کارلو، موناکو میں چینل کروز کا مجموعہ دکھایا گیا۔ مغربی مشہور شخصیات نے اگلی قطاروں سے شو دیکھا: اسٹار کرسٹن اسٹیورٹ اپنی دلہن ڈیلن مائر، اداکارہ ٹلڈا سوئٹن اور وینیسا پیراڈس کے ساتھ۔ مؤخر الذکر ایک ٹوئیڈ جیکٹ، سفید ٹی شرٹ اور جینز میں عوام میں نمودار ہوا۔ ایک زنجیر 49 سالہ فرانسیسی خاتون کے گلے میں، چمڑے کی پتلی بیلٹ، اور سیاہ انگلیوں کے ساتھ گلابی جوتے کی تکمیل کرتی ہے۔ اس نے اپنے بینگز کو پیچھے کیا اور گرے شیڈو اور گلابی لپ اسٹک کے ساتھ ہلکا میک اپ کیا۔

وینیسا پیراڈس 1998 سے 2014 تک جانی ڈیپ کے ساتھ منسلک تھیں۔ سابقہ ​​محبت کرنے والوں کے دو بچے ہیں: 22 سالہ للی روز ڈیپ اور 20 سالہ جان کرسٹوفر۔

جب پیراڈیس دنیا میں چمک رہا ہے، ڈیپ ایک اور سابق پریمی، امبر ہرڈ پر مقدمہ کر رہا ہے۔ اداکارہ کو یاد آیا کہ اگلی ملاقات کے دوران اس کے سابق بوائے فرینڈ نے پہلی بار اسے کس طرح مارا تھا۔

اس سے قبل، یہ اطلاع ملی تھی کہ ایک حاملہ سپر ماڈل ایڈریانا لیما نے لاس اینجلس میں الیگزینڈر وانگ شو کے حصے کے طور پر کھلے پیٹ اور پیٹنٹ چمڑے کے جوتے کے ساتھ کیٹ واک کی۔ تین سالوں میں پہلا الیگزینڈر وانگ شو لاس اینجلس میں ہوا۔ ایک حاملہ ایڈریانا لیما ان ماڈلز میں شامل تھی جو شو کے دوران رن وے پر چلی گئیں۔ سابق وکٹوریہ کا خفیہ فرشتہ ایک چھوٹے لباس میں کھلے پیٹ اور اعلی پیٹنٹ چمڑے کے جوتے کے ساتھ نمودار ہوا۔ برازیلین کی تصویر گیلے بالوں کے اثر اور گہرے بھوری لپ اسٹک کے ساتھ میک اپ کے ساتھ اسٹائل کے ذریعے مکمل کی گئی تھی۔

فیشن شو میں ایڈریانا لیما کے علاوہ الیسنڈرا ایمبروسیو اور کینڈیس سوانپول نے حصہ لیا۔

فروری 2022 میں، ایڈریانا لیما نے اپنے بوائے فرینڈ، پروڈیوسر آندرے لیمرز کے ساتھ اپنے حمل کا اعلان کیا۔ ان کا رومانس 2021 کے موسم خزاں میں 78ویں وینس فلم فیسٹیول میں ان کی مشترکہ ریلیز کے بعد مشہور ہوا۔

.



Source link

Follow by Email
Facebook15k
Twitter11k
%d bloggers like this: