May 20, 2022

سوفی ٹرنر ‘اپنی ذہنی صحت کی خاطر’ اپنے شوہر جو جوناس کے ساتھ اپنے آبائی وطن انگلینڈ واپس جانا چاہتی ہیں۔

Sophie Turner wants to return to her native England with her husband Joe Jonas 'for the sake of her mental health'
سوفی ٹرنر اپنے شوہر کے ساتھ اپنے آبائی وطن انگلینڈ واپس جانا چاہتی ہے۔ جو جوناس ‘اس کی ذہنی صحت کی خاطر۔’ یہ پتہ چلتا ہے کہ سوفی ٹرنر مستقل رہائش کے لئے اپنے آبائی انگلینڈ واپس جانے کا خواب دیکھتی ہے۔ ایلے یو کے میگزین کے جون کے شمارے میں اداکارہ نے برطانیہ منتقل ہونے اور اس خطے میں اپنے شوہر جو جوناس کے ساتھ بچوں کی پرورش کی بہت سی وجوہات بتائی ہیں۔ لیکن سب سے بڑھ کر، وہ اپنی خیریت کا خیال رکھتی ہے:

ٹرنر نے کہا کہ انگلینڈ اس جوڑے کے بڑھتے ہوئے خاندان کے لیے “مثالی طور پر حتمی منزل” ہو گا۔ لیکن اس کے 32 سالہ موسیقار شوہر ابھی تک اس کے لیے 100 فیصد تیار نہیں ہیں۔ “جو کو راضی کرنے میں کچھ وقت لگے گا۔ میرے والدین کا گھر انگریزی دیہی علاقوں کا مظہر ہے: گھوڑے، بھیڑیں، گائے،” مشہور شخصیت نے خوابیدہ انداز میں بات جاری رکھی۔ ٹرنر اور جوناس فی الحال فلوریڈا میں رہتے ہیں۔ اداکارہ یہاں تک کہ میامی میں انگلینڈ کے ایک ٹکڑے کو لیس کرنے کا انتظام کرتی ہے۔ “میں برطانوی بازار سے چیزیں خریدتی ہوں،” اس نے کہا۔ “ریاستوں میں، چاکلیٹ بہت اچھی نہیں ہوتی؛ چپس بہت اچھی نہیں ہوتیں۔ یہ بالکل ایک جیسی نہیں ہوتی۔”

ٹرنر اور جوناس نے 2016 میں ڈیٹنگ شروع کی اور اگلے ہی سال منگنی کر لی۔ 2019 میں، جوڑے نے شادی کی دو تقریبات منعقد کیں، جن میں سے ایک پیرس میں ہوئی۔ ان کی بیٹی ولوا 2020 میں پیدا ہوئی تھی، اور اب وہ اپنے دوسرے بچے کی توقع کر رہے ہیں۔

“زندگی کا یہی مطلب ہے – اگلی نسل کی پرورش کرنا،” اس نے ایلے یو کے کو بتایا۔ “زندگی کی سب سے بڑی چیز اپنی بیٹی کو بڑا ہوتے دیکھنا ہے۔ ہم خاندان کی توسیع کو لے کر بہت پرجوش ہیں۔ یہ دنیا کی بہترین نعمت ہے۔”

.



Source link

Follow by Email
Facebook15k
Twitter11k
%d bloggers like this: