May 20, 2022

شہزادہ ولیم اور کیٹ مڈلٹن کا ٹائٹل ریٹائر کرنے کا ارادہ ہے۔

Prince William and Kate Middleton plan to retire titles
پرنس ولیم اور کیٹ مڈلٹن عنوانات کو ریٹائر کرنے کا منصوبہ۔ کسی کو قطعی طور پر معلوم نہیں تھا کہ شہزادہ ولیم نے بادشاہت کو جدید بنانے کا منصوبہ کیسے بنایا۔ پھر بھی، الزبتھ II کے پوتے کی نئی اصلاحات کے بارے میں افواہیں کئی مہینوں سے ویب پر فعال طور پر زیر بحث رہی ہیں۔ برطانوی رعایا نے فرض کیا کہ مستقبل کا بادشاہ تاجدار خاندان کی زیادہ تر روایات سے مکمل طور پر چھٹکارا پا سکتا ہے – اور یہ اندازے بالکل درست نکلے۔

دی مرر کے مطابق، کیمبرج جوڑا ہائی پروفائل ٹائٹل ترک کرنے کا ارادہ رکھتا ہے۔ تاحال یہ معلوم نہیں ہوسکا کہ ولیم تاجپوشی کے بعد خود کو کیا کہلانے کا ارادہ رکھتا ہے، لیکن خاندان کے ایک قریبی فرد کا دعویٰ ہے کہ شہزادہ بکنگھم پیلس میں “انقلاب” کرنے کا ارادہ رکھتا ہے۔

ایک گمنام ذریعہ نے ٹیبلوئڈ کو بتایا، “وہ عوام میں جھکنا اور کرٹسی کرنا چھوڑنا چاہتے ہیں، زیادہ قابل رسائی، کم رسمی، کم دخل اندازی، بہت سی روایات کو توڑنا اور جدید بادشاہت پر توجہ مرکوز کرنا چاہتے ہیں،” ایک گمنام ذریعہ نے ٹیبلوئڈ کو بتایا۔

یہ بھی نوٹ کیا گیا ہے کہ اصلاحات کی ضرورت کے بارے میں پہلے خیالات ولیم اور کیٹ کے کیریبین کے ناکام شاہی دورے کے فوراً بعد ظاہر ہوئے۔ جمیکا، بیلیز اور بہاماس کے رہائشی برطانوی بادشاہت کے خلاف احتجاج کے ساتھ نکل آئے۔ بظاہر، اب ڈیوک اور ڈچس قاعدے کی کتاب کو پھاڑ کر اور حکومت کے پرانے زمانے کے طریقوں کو چھوڑ کر چیزوں کو ٹھیک کرنے کی کوشش کر رہے ہیں۔ حال ہی میں، پرنس ولیم اور کیٹ مڈلٹن اکثر الگ الگ سفر کرتے تھے، لہذا وسطی امریکہ کے ممالک کا مشترکہ دورہ جوڑے کے لئے انتہائی اہم تھا. بدقسمتی سے، جوڑے کا طویل انتظار کا سفر غیر متوقع خبروں کے زیر سایہ تھا – اور آپ کبھی اندازہ نہیں لگا پائیں گے کہ ان کے منصوبوں کو کس چیز نے برباد کیا۔ تاہم، یہ بالکل ناممکن ہے کہ اس سے انگلینڈ کی سابق کالونیوں میں بڑھتے ہوئے ریپبلکن جذبات کو پرسکون کرنے میں مدد ملے گی۔

.



Source link

Follow by Email
Facebook15k
Twitter11k
%d bloggers like this: