August 19, 2022

موسیقار رکی مارٹن کے خلاف مقدمہ لیکن ایک نامعلوم رہائشی



رکی مارٹن 2017 میں جوان یوسف سے شادی کی اور اس کے بعد سے، پریس میں پاپ موسیقار کی ذاتی زندگی کے بارے میں عملی طور پر کوئی ہائی پروفائل خبر نہیں آئی۔

شائقین کو یقین تھا کہ بہت سے بچوں کے باپ خوشی سے شادی کر رہے ہیں، لیکن نقطہ نظر کے خلاف حکم نامہ مداحوں کے برعکس ثابت ہوا۔

یہ سچ ہے کہ اس کا شوہر نہیں تھا جس نے موسیقار کے خلاف مقدمہ دائر کیا تھا بلکہ پورٹو ریکو کا ایک نامعلوم رہائشی تھا۔

ایک گمنام ذریعے کے مطابق، وہ چھ ماہ تک 50 سالہ اداکار سے خفیہ طور پر ملاقات کرتا رہا یہاں تک کہ وہ چند ماہ قبل اس افیئر کو ختم کرنا چاہتا تھا۔

اپنی ہی پہل پر رشتہ ختم کرنے کے بعد اس شخص کو ستارہ نے جسمانی زیادتی کا نشانہ بنایا، اس لیے اسے پولیس سے مدد لینے کے لیے دھکیل دیا گیا۔ یہ بات لوگوں نے بتائی۔

موسیقار کے عہدیداروں نے اس اسکینڈل پر تبصرہ کرتے ہوئے میگزین کو بتایا: “رکی مارٹن کے خلاف لگائے گئے الزامات جس کی وجہ سے تحفظ کا حکم دیا گیا، مکمل طور پر جھوٹے اور من گھڑت ہیں۔ ہمیں یقین ہے کہ جب سچائی سامنے آئے گی تو وہ مکمل طور پر بری ہو جائیں گے۔”

یہ شامل کرنے کے قابل ہے کہ یہ فنکار کے خلاف واحد مقدمہ نہیں ہے: تین دن پہلے، اس کی سابق مینیجر ربیکا ڈرکر نے گلوکار پر مقدمہ کیا، اسے کمیشن میں $ 3 ملین سے زیادہ ادا کرنے کا مطالبہ کیا.

لڑکی کا دعویٰ ہے کہ مارٹن نے کام کا زہریلا ماحول پیدا کیا، اس لیے اس نے اپریل 2022 میں کام چھوڑ دیا۔ تب سے، ریبینکا کہتی ہیں، موسیقار اسے غیر افشاء معاہدے پر دستخط کرنے پر مجبور کرنے کی کوشش میں اسے دھمکیاں دے رہا ہے۔

پچھلی پوسٹ میں، “شی بینگس” گلوکارہ حیران رہ گئی تھی کہ وہ اور سویڈش پینٹر چھ افراد کا کنبہ رکھنے والے کتنے “خوش قسمت” تھے، یعنی آؤٹ لیٹ، “میٹیو اور ویلنٹینو واقعی اچھے بچے ہیں۔

میں واقعی میں اس پر غور کر رہا ہوں کہ ہم کیا کر رہے ہیں، اور ان کی ایک چھوٹی بہن اور ایک چھوٹا بھائی ہے، اور ان کے پاس حفاظتی بڑے بھائیوں کا کردار ہے۔ تو، یہ بہت اچھا ہے. مجھے ان پر بہت فخر ہے۔ “

مارٹن اور یوزف نے 2016 میں اپنے تعلقات کا انکشاف کیا اور اگلے سال شادی کے بندھن میں بندھ گئے۔

.



Source link

Follow by Email
Facebook15k
Twitter11k
%d bloggers like this: