August 19, 2022

کرسٹینا ایگیلیرا کے اچار کے لباس کو شائقین نے بری طرح سے درجہ دیا۔



41 سالہ برسوں سے، کرسٹینا ایگیلیرا اس کے وزن کے ساتھ جدوجہد کی ہے. ایک مشہور شخص یا تو مائشٹھیت پاؤنڈ حاصل کرتا ہے یا بہا دیتا ہے۔ وہ حیران کن طور پر اشتعال انگیز اسٹیج کا لباس پہننے سے بھی باز نہیں آتی ہیں۔

اور اکثر، لوگ مشاہدہ کرتے ہیں کہ کئی سالوں کے بعد بھی گلوکار کا روپ بہت دلکش ہے۔

لیکن فنکار صرف ایک دورے کے لیے برطانیہ گئے تھے۔ وہ سب سے پہلے لیورپول پہنچی۔ کرسٹینا ایک تفصیلی لباس پہن کر اسٹیج میں داخل ہوئیں جو باڈی سوٹ سے ملتی جلتی تھی۔ ویسے، جینیفر لوپیز ایک بار اس سے ملتے جلتے لباس پہنتے تھے۔

ایگیلیرا کو سوشل میڈیا پر بہت زیادہ ری ٹچنگ استعمال کرنے پر کچھ آن لائن صارفین کی طرف سے تنقید کا نشانہ بنایا گیا۔ پیروکاروں نے قیاس آرائیاں کرنا شروع کر دیں، “وہ اپنے بلاگ پر کچھ سائز چھوٹی لگتی ہے،” “مجھے نہیں معلوم کہ زاویہ خراب ہے، یا کپڑے، یا وہ حقیقت میں سوشل نیٹ ورکس پر تصاویر کو اتنا دوبارہ چھوتی ہے،”

کچھ لوگوں نے کرسٹینا کو اپنے انداز میں ترمیم کرنے کا مشورہ دیا۔ یہ لباس دس سال پہلے اس پر اچھا لگتا تھا، خوبصورت لباس اس سے کہیں زیادہ سوٹ کرتا ہے، اور یہ صرف شکیرا یا جینیفر لوپیز پر ہی خوبصورت لگتا ہے۔ اور آپ اس کی آواز کے ساتھ بیگ بھی پہن سکتے ہیں۔ وہ اب بھی سنیں گے، جیسا کہ آرٹسٹ کے حامیوں نے روشنی ڈالی ہے۔

اس وقت تک، Aguilera مکمل طور پر آرام سے ہے۔ وہ برلسک سیگمنٹ کے دوران وسیع پیمانے پر بیم کرتی ہے اور لیبیل کے ڈسکو سمیش، لیڈی مارملیڈ کے دوران چست انداز میں ایک چابک مارتی ہے۔

اتنا کہ بیوٹی فل کے آغاز میں، وہ اپنا اشارہ لینا بھول جاتی ہے۔ “میں تم لوگوں سے بہت بات کر رہی تھی۔ وہ کہتی ہے، “ایسا پہلے کبھی نہیں ہوا۔ خود اعتمادی کے بارے میں وسیع، بیٹلسک پاور گانا اس کی چار آکٹیو آواز کی حد کو شاندار طریقے سے دکھاتا ہے۔

فائٹر ایک ایسا گانا ہے جو فصاحت کے ساتھ بتاتا ہے کہ کس طرح اس کی طاقت اور استقامت اس کی تکلیف دہ شروعات اور گھر میں گھریلو بدسلوکی کا مشاہدہ کرنے کے تجربات سے حاصل ہوتی ہے، جس میں ایک مناسب سخت کنارہ ہے۔

.



Source link

Follow by Email
Facebook15k
Twitter11k
%d bloggers like this: