August 19, 2022

کٹ آؤٹ ڈریسز مقبول ہوتے رہتے ہیں۔ سینا ملر نے اس کی تصدیق کی۔



کے لیے سینا ملر ، موسم گرما نتیجہ خیز رہا ہے۔ اداکارہ اور ان کے بوائے فرینڈ ماڈل اولی گرین گلاسٹنبری فیسٹیول میں چھٹیاں گزار رہی تھیں۔ جولائی کے آخر میں، سینٹ ٹروپیز کا سفر اگلا مرحلہ تھا۔

بدھ، 3 اگست کو دی سینڈمین کے پریمیئر میں، سینا نے اپنے بوہو میں تجارت کی، اب وہ ایک لطیف جنسی لباس تلاش کر رہی ہے جب وہ واپس لندن پہنچی تھی۔ بھڑکتی ہوئی آستین اور ٹوٹ کے نیچے ایک کٹ وے کے ساتھ، اداکارہ نے ہلکے نیلے رنگ میں سیلف پورٹریٹ پسلیوں والا بنا ہوا لباس عطیہ کیا۔

اس نے ہمیشہ کی طرح لوازمات کے صحیح انتخاب کیے: پراڈا کا کلاسک کلیو پرس اور دی رو سے اسٹریپی سینڈل۔

ڈچس آف کیمبرج سیلف پورٹریٹ کو پسند کرنے کے لیے جانا جاتا ہے اور اس سے قبل وہ کٹ وے لباس کی حمایت کر چکی ہے۔
سینا کینڈی گلابی میں ان کے مخصوص لمبی آستین والے مڈی لباس کو بھی پسند کرتے ہیں۔

ووگ کی ڈائریکٹر ڈیبورا ابابیو کا کہنا ہے کہ وہ ان کے لباس کو پسند کرتی ہیں کیونکہ وہ “موہک اور وضع دار کا مثالی توازن” ہیں۔

ملر نے یہ ظاہر کیا کہ شو کو چوری کرنے کے لیے کس طرح لباس پہننا ہے جبکہ ایسا لگتا ہے جیسے آپ ابھی بستر سے باہر آئے ہیں اور اس کے مخصوص سنہرے بالوں کو اس کے چہرے سے پیچھے سے ایک ڈھیلے بن میں کھینچ کر اور اس کے ہونٹوں پر گلابی رنگ کا ایک ڈب شامل کرکے ایک نظر ڈالی۔

اگر سینا ملر کوئی اشارہ ہے تو، اس کے برعکس دعووں کے باوجود، 40 نیا 20 ہے۔ اداکارہ نے زندگی بھر تہواروں سے بھرپور موسم گرما گزارا ہے۔ Glastonbury کی واپسی کے لیے، اس نے اپنے ساتھی فیشن ایبل Glasto ریگولر الیکسا چنگ کے ساتھ ملبوسات پہنے ہوئے تھے، جنہوں نے اپنے بے عیب بوہو شکل کے لیے ایک بار پھر سرخیاں بنائیں۔

ملر پھر سفید رنگ میں تبدیل ہو گئی، اپنے بہترین کورٹ سائڈ لباس میں ملبوس اپنے (بہت گرم) بربیری ماڈل بوائے فرینڈ اولی گرین کے ساتھ ومبلڈن دیکھنے کے لیے، جولائی کے آخر میں سینٹ ٹروپیز کے لیے پرتعیش سفر کے لیے روانہ ہونے سے پہلے۔

یہ دلچسپ بات ہے کہ فلم سے ملر کا تعلق ٹام اسٹریج، اس کے سابق بوائے فرینڈ اور اس کی بیٹی مارلو کے والد کے ذریعے ہے۔

.



Source link

Follow by Email
Facebook15k
Twitter11k
%d bloggers like this: